Met de bus, metro en tram N-E - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu Met de bus, metro en tram N-E - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

Met de bus, metro en tram N-E

Door: wilenjannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

20 April 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Gisteravond Deanna uitgenodigd om te komen eten. Deanna fietste vorig jaar door Europa en ook door Zuidbroek. Ze is 2 nachten bij ons gebleven om bij te komen van haar fietstocht. Ze woont tijdelijk vlakbij San Francisco, dus gisteravond even een belletje en we hebben heel gezellig bijgekletst.

San Francisco wat een stad! Vandaag met de bus naar de metro, vervolgens naar het centrum. Het eerste wat we hebben gedaan is in de ouderwetse kabeltram gestapt. Een belevenis! De wegen zijn soms zo stijl, ben blij dat we dat niet allemaal hoeven te lopen. De kust, pier 39, een Liberty marine schip en een duikboot, een hotdog, vervolgens een speelhal binnengelopen met heel ouderwetse games. Even ouderwets geflipperd, kon er niets meer van. Het is hier heerlijk weer, we kijken uit over de Pacific, net nog de zon in de oceaan zien zakken. we blijven hier 3 nachten.

English
Yesterday evening we invited Deanna for dinner. Last year she did a biketrip trough Europe and came by our house. She stayed for 2 nights to recover a little bit and now she is temporarily living nearby San Francisco. So one call and we had all evening to catch up.

San Francisco, what a amazing town!. Today with bus, metro to downtown SF. The first we did was jump on the old cabeltrain. An exciting event! The roads in SF are that steap, we were glad we did not have to walk them. We went to the shore, Pier 39, Liberty Marineship, a submarine, a hotdog, and than a gamehall, with very old games.
The weather is lovely, we are standing almost in the Pacific Ocean. This evening we saw the sun getting down in the ocean.
We planned to stay here for 3 nights.

• 20 April 2012 - 12:57

John:

Geniet er van, even een beetje bijkomen en bijkleuren?