dagje strand (N-E) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu dagje strand (N-E) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

dagje strand (N-E)

Door: wilenjannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

22 April 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Rustig aan, het is nog mistig, vandaag geen bus, geen tram, niet de stad in, geen boodschappen, eigenlijk helemaal niets.
We wandelen richting de pier even verder op (half uur) en vinden daar ook nog een echt strand. Zwart zand, heel erg heet aan je voeten. Boek mee, hoed op en dom zitten, beetje lezen, beetje rondkijken. De branding is hier behoorlijk, hoge golven, we proberen even het water van de Pacific, nou, die is nog erg koud.
Er komt een surfer, dit is Califonië tenslotte.

Nadat we teruggewandeld zijn, nog even in het zwembad (er is nog een andere gast) en dan weer even in de zon. Langzamerhand wordt het heet, hier en daar te.

Nog één dag en dan zit de vakantie erop.

English
Easy, it is still foggy, today no bus, no train, not into town, no groceries, nothing going on.
We walk to the pier (half an hour) and find there a beach with black sand, very hot to your feet. Book with us and hat on, just sit and watch, bit of reading. The waves are big, we feel the water of the Pacific, it is still very cold.
There is a surfer, California feeling!

After the walk back, we hit the pool and than again in the sun. It is getting hot, a little bit too hot