niets doen in Vermont N-E - Reisverslag uit Brattleboro, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu niets doen in Vermont N-E - Reisverslag uit Brattleboro, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

niets doen in Vermont N-E

Door: wilenjannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

03 Juni 2013 | Verenigde Staten, Brattleboro

Gisteravond laat (kwart over 10) kwamen we op de, gelukkig gereserveerde, camping in Dunnerston, Vermont aan. Papieren lagen buiten voor ons klaar, RV neergezet in de stromende regen na een fikse onweersbui, water en elec aangesloten, konden het riool niet vinden (stonden we bovenop met een vande wielen).
Vandaag doen we niets, het is prachtig weer, we zitten op een camping met een geweldig en schoon toiletgebouw, een verwarmd zwembad, gratis douches, en dat voor dertig euro voor vijf personen per nacht.
Straks pasta en smores toe, wat wil een mens nog meer!

English
Yesterday it was a late arrival (22.15) but luckely we made reservations for a campsite in Dunnerston, Vermont. Papers were ready when we arrived. We put our RV in pouring rain after a thunderstorm, hooked up water and electric. The sewer we couldn't find (our wheel was standing on it)
Today we don't have any plans, we find ourselves in a campsite with a very clean bathroombuilding, a heated pool, free showers and for not more than 85 USA dollars.
Wil is making pasta, for desert smores. What does you wish more for?