Op de terugweg - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jannie Deure - WaarBenJij.nu Op de terugweg - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

Op de terugweg

Door: wilenjannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

05 Juni 2013 | Canada, Toronto

Gister de hele dag gereden, 680 km, van Vermont naar Niagara Falls en dat met een gemiddelde van 70 km, is dat dus de hele dag.
Veel gezien onderweg, mooi landschap, groen, veel rivieren en beken, prachtige huizen, eigenlijk hadden we hier best wel wat langer willen blijven, maar goed je kunt niet alles hebben.
Mooie camping, maar eigenlijk willen we naar huis, we bestellen pizza met de laatste dollars en gaan pakken. De buurman met zoontje van 1,5 komt even kletsen en na de pizza is hij er weer, met bier! Vuurtje aan, smores, praatje maken, gezellig en het leidt (mij in ieder geval) af.
Even douchen en dan om half elf naar bed, als een blok in slaap gevallen, maar toch erg vroeg wakker, met allerlei dingen in mijn hoofd, die ik vooral niet mag vergeten....(zucht).
Om 6 uur eruit, gedoucht, laatste dingen ingepakt en begonnen met schoonmaken. De koelkast wordt leeggeten en sommige spullen geven we aan de buren.
Het is 13.00 uur, de RV inleveren, alles oke!
Nu, na het inchecken, zitten we aan een hapje en een drankje te wachten tot onze vlucht gaat (18.20). Dus nog twee uur.

We hebben erg genoten!

English
We drove all day yesterday (680 km) from Vermont to Niagara Falls. We arrive at the camping, it is nice, order pizza and go packing. Luckely the neighbour comes by for a chat and he brings beer with him. His son 1,5 years old is adorable.
10.30 we hit the shower, I all asleep, almost immediatly, but remembered some things in the middle of the night, I should do first in the morning.... (sigh). Six o'clock the shower again, last things into the suitcase, and than I have some cleaning to do.
Wil makes breakfast, last things from the refrigarator and the other stuff we give it to the neighbours.
At 13.00 hours we bring back the RV, everything oke and now we are waiting for our flight to take off (18.20), so another two hours.

We have enjoyed our vacation very much!