Onderweg door Indiana (E-N) - Reisverslag uit Remington, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu Onderweg door Indiana (E-N) - Reisverslag uit Remington, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

Onderweg door Indiana (E-N)

Door: wilenjannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

02 April 2012 | Verenigde Staten, Remington

Yesterday we said goodbye to our Canadian relatives. Without any problem we crossed the border and entered the US again by Port Huron, The guy at the customs asked us if we brought some fruit or vegetables from Canada and we said (thanks John) no, some grocerys (forgot al about the grapefruits, meat, potatoes, drinks, etc). The guy thanked us for taking care of the graves from WWII. His uncle died overthere.
And wished us a very nice vacation.
We drove trough Michigan, went by Detroit and via Angola and Mexico we finally reached Peru. On our way we drove trough blooming US, it is really spring here. We drove about 450 miles.
The campingground is nice and quiet, the couple who is in charge very friendly. They even let us pick some flowers (in dutch) seringen. But I did not because we do not want to smell the camper as a toilet refresher.
I allready made a red sauce, so within a few minutes dinner was served outside! It is much warmer here than in Canada. Almost 20C.
Before we used three blankets, now one was enough.
Today we left at 09.30 h. And followed the 24 into the west. Hannibal is our destination.
Long live McDonalds with their free Wi-fi.

Gisteren hebben we afscheid genomen van onze canadese familie. Zonder enig probleem kwamen we over de grens bij Port Huron. De douanier vroeg ons of we nog fruit of groente of drinken uit Canada hadden meegenomen. Wij zeiden: ' och alleen wat boodschappen' (met dank aan John, nooit liegen, maar een beetje bezeiden de waarheid), de grapefruits, cola, water, bacon, eieren, oftewel de hele koelkast vol even vergetend. De man bedankte ons voor het onderhouden van de oorlogsgraven van WO II en wenste ons een fijne vakantie.
We reden door Michiganen langs Detroit. En via Angola en Mexico bereikten we eindelijk Peru. Onderweg genietend van de lente in de VS. We reden bijna 450 miles.
De camping is rustig en vriendelijk. De eigenaren uiterst vriendelijk. of we alsjeblieft bloemen wilden plukken(seringen). Nou dacht het niet, de camper hoeft niet te ruiken als een toiletverfrisser.
Omdat ik de rode saus voor de pasta al bij nicht Trudy had gemaakt konden we al snel eten en ook nog buiten. Het is hier bijna 20 gr.C.
In Canada hadden we drie dekens nodig, vannacht was eentje genoeg.
Vandaag gingen we om 09.30 uur op pad en volgden de weg nr 24 naar het westen. We proberen Hannibal aan de Mississipi te bereiken.
Lang leve McDonalds met hun gratis internet.

• 02 April 2012 - 20:57

Els:

Hoezo in t engels? Oma leest dit ook hoor!! doe t es weer in t nederlands, daar komen ze daar in canada ook wel uit. x

• 03 April 2012 - 01:59

Jannie Van Der Deure:

Oke, oke, oke, in het nederlands!

• 04 April 2012 - 20:08

Annemieke:

Ongelooflijk, wat een camper!! Leuk hoor, om jullie reis te volgen. Groetjes en een goeie reis!