onkruid en zo - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jannie Deure - WaarBenJij.nu onkruid en zo - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

onkruid en zo

Door: Jannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

16 Mei 2013 | Nederland, Zuidbroek

Nee, natuurlijk zijn we nog gewoon thuis, en nee het is dus ook geen reisverslag.
En ja, ook als we niet op reis gingen, dan zou ik dit ook allemaal moeten doen, maar omdat we op reis gaan, komt er toch nog wel wat bij......
Nieuwe wandelschoenen inlopen, onkruid bestrijden, alles wassen en strijken (en volgende week weer), badkamer is schoon (dus er wordt niet meer gedouched of van het toilet gebruik gemaakt), alvast dingen klaar leggen (en weer wegleggen), nieuwe wandelschoenen omruilen(omdat ze toch te groot waren, andere besteld en voor de zekerheid andere meegenomen), eten koken, repetitie met opus5 voorbereiden, krant lezen, nieuwe wandelschoenen toch morgen weer omruilen (de bestelde zijn namelijk al weer binnen), tussendoor nog twee altsaxen sluitend gemaakt, wordfeuden, boodschappen doen, hondenkleedjes wassen, tekenpen kopen, van mijn man houden, mam bellen, email lezen en beantwoorden, .....,.....
dus best druk.......

• 20 Mei 2013 - 20:39

Mirja:

Hey!

Reisverslag al begonnen zie ik. Haha. Die reis heb je wel nodig na alles! Leuk om jullie te volgen!