Vliegen en Toronto - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jannie Deure - WaarBenJij.nu Vliegen en Toronto - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

Vliegen en Toronto

Door: wilenjannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

24 Mei 2013 | Nederland, Zuidbroek

Heel vroeg om 04.00 ging de wekker, douchen, laatste spullen in de auto en hup onderweg (nogal opgepropt) naar Schipho. Wieb, mijn broer stond al te wachten om half 7, laatste insructies voor hem, een kus en we lopen vertrekhal 3 in.
We zijn op tijd, checken in, en dan is het tijd voor een kop koffie/thee met, uiteraard, een zelf gemaakt broodje. We zitten vlakbij een keuken waar ook poffertjes o.i.d. worden gemaakt, een beetje misselijkmakend.
Na wat vertraging zitten we, Hein en Yvonne, nogal comfortabel, maar ja, zij heeft dan ook de stoelen gereserveerd.
Goede bediening, prima eten, maar ik word langzamer steeds beroerder. En ja, je raadt het al, alle pijnstiller etc, zitten onder in het vliegtuig. Na een goede daling en een heel snelle transfer kruip ik mijn bed in niet met Wil, maar met Ibuprofen. De rest gaat downtown Toronto.
Vanuit de CN-Tower belt Wil me wakker om te melden dat ze een honkbalwedstrijd gaan kijken. Ik val snel weer in slaap en tegen 23.00 uur, als Wil terug komt, nog steeds diep onder zeil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jannie

Ik ben dus effe weg!

Actief sinds 14 Feb. 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 43071

Voorgaande reizen:

08 Januari 2019 - 10 Februari 2019

Nieuw-Zeeland 2019

23 Mei 2013 - 06 Juni 2013

Toronto, New York, Boston, Toronto

26 Maart 2012 - 24 April 2012

Amerika 2012

Landen bezocht: