Vliegen en Toronto - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jannie Deure - WaarBenJij.nu Vliegen en Toronto - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

Vliegen en Toronto

Door: wilenjannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

24 Mei 2013 | Nederland, Zuidbroek

Heel vroeg om 04.00 ging de wekker, douchen, laatste spullen in de auto en hup onderweg (nogal opgepropt) naar Schipho. Wieb, mijn broer stond al te wachten om half 7, laatste insructies voor hem, een kus en we lopen vertrekhal 3 in.
We zijn op tijd, checken in, en dan is het tijd voor een kop koffie/thee met, uiteraard, een zelf gemaakt broodje. We zitten vlakbij een keuken waar ook poffertjes o.i.d. worden gemaakt, een beetje misselijkmakend.
Na wat vertraging zitten we, Hein en Yvonne, nogal comfortabel, maar ja, zij heeft dan ook de stoelen gereserveerd.
Goede bediening, prima eten, maar ik word langzamer steeds beroerder. En ja, je raadt het al, alle pijnstiller etc, zitten onder in het vliegtuig. Na een goede daling en een heel snelle transfer kruip ik mijn bed in niet met Wil, maar met Ibuprofen. De rest gaat downtown Toronto.
Vanuit de CN-Tower belt Wil me wakker om te melden dat ze een honkbalwedstrijd gaan kijken. Ik val snel weer in slaap en tegen 23.00 uur, als Wil terug komt, nog steeds diep onder zeil.