Koeien melken en party - Reisverslag uit Strathroy, Canada van Jannie Deure - WaarBenJij.nu Koeien melken en party - Reisverslag uit Strathroy, Canada van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

Koeien melken en party

Door: wilenjannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

25 Mei 2013 | Canada, Strathroy

Vanmorgen vroeg voelde ik me iets beter, heerlijk ontbijt in het Holiday Inn. We werden opgepikt om 9 uur om de camper op te halen, Hij is niet zo groot als vorig jaar en we kregen extra dekens omdat ze verwachten dat het heel erg koud wordt vannacht.
we rijden langs Ingersoll en stoppen bij Nick en Trudy. Heerlijke lunch en dan gaan we verder voor een Wedding Rehearsal Party.
Hein en Yvonne blijven Nick helpen met het koeienmelken. Prachtige Yerseykoeien.
Na de party rijden we naar John and Elaine, Matthew en MIchelle zijn er ook.
En dan naar bed, tjonge wat koud! Vier dekens en ik kon nog niet warm worden.

• 26 Mei 2013 - 09:53

Wieb:

Op boerderij Heiligelaan zijn de koeien op stal. Het is prutweer. Gelukkig gaat het weer wat beter met je Jannie. En Hein, je kunt je afkomst dus niet verloochenen. Veel plezier allemaal op de party.