Wedding of Brian and Stephany N-E - Reisverslag uit London, Canada van Jannie Deure - WaarBenJij.nu Wedding of Brian and Stephany N-E - Reisverslag uit London, Canada van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

Wedding of Brian and Stephany N-E

Door: wilenjannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

26 Mei 2013 | Canada, London

Gelukkig ik voel me weeriets beter! En het is ook een mooie dag voor een bruiloft, hoewel een beetje winderig, droog en zon.
Na een, vertrouwd, geweldig ontbijt bij John and Elaine, werd het tijd om om te kleden. Yvonne kreeg en make-over van Michelle.
Voor Els en Laura waren er andere arrangementen, haar en make-up werden gedaan. De meiden zagen er geweldig uit!
Om 13.00 uur was het tijd om te gaan. Midden op een private owned estate (eigenaar was de zoon van de uitvinder van de Pil) waren stoelen in een cirkel uitgestald. Even later kwam er een enorme limousine met de bruidsmeisjes en bruidsjonkers. Iedereen werd naar zijn plaats geleid en uiteindelijk Stephanie werd gebracht in een hele mooie oude Cadillac.
Een prachtige ceremonie mochten we het gelukkige paar feliciteren en ook op de foto met het bruidspaar.
Vervolgens was het tijd voor een verfrissing, dus de hele familie Groot verzamelde zich rond onze camper. Al snel was het tijd om naar de German Canadian Club te gaan.
Drankje, Aziatisch buffet, ijs toe, speeches, koffie, bruidstaart, dansen en feesten. Om 12.00 uur waren we weer in Ingersoll.

English
I am feeling a litte bit better. After breakfast, very tasty, it was time to chance clothes. Yvonne got her make-up as well as her hair done by Michelle. Els and Laura had a proffesional hairdresser/make-up. They all looked lovely!
At one o'clock it was time to go. In the middle of a private owned estate (owned by the sun of the inventor of the birthcontrolpil) chairs stood in a cirkle. Just a moment later the limo with the bridesmaides and grooms drove to place and eventually Stephanie was driven in a very old and beautiful Cadillac. After the wonderful ceremony we congratulated the happy couple and involved in the fotosession.
After that it was time to have a refreshment with the Groot family gathered around our camper and soon it was time to go to the German Canadian Club.
Drinks, Asian food, ice, speeches, coffee,weddingcake, dance and party. We were back in Ingersoll by 12 o'clock.