Boottocht rond Manhattan - Reisverslag uit Jersey City, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu Boottocht rond Manhattan - Reisverslag uit Jersey City, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

Boottocht rond Manhattan

Door: wilenjannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

31 Mei 2013 | Verenigde Staten, Jersey City

vanmorgen was het al vroeg warm, 30 gr. C en hoger. Dus het is tijd voor een boottrip rond Manhattan. Alle bezienswaardigheden kan je zien van de boot, Statue of Libarty, alle bruggen, Empire state building, de nieuwe Twin-towers, World trade centre, etc.
Na een bootreis van twee en een half uur, de watertaxi lag al klaar naar het world trade centre.
Een enorme beveiliging, veel politie, en het leuke is, we mogen, omdat we de NY City pass hebben, langs alle wachtrijen lopen.

Indrukwekkend. Twee grote vierkanten, het water stort naar beneden aan alle kanten en loopt in een kleiner vierkant. De kanten zijn gesneden bronzen platen met alle namen van de gesneuvelden.

We zijn moe en gaan terug naar de RV. Als we uit de metro stappen zien we een markt, we kopen enchadas en verse groenten en vers brood.