Manhatten N--E - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu Manhatten N--E - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jannie Deure - WaarBenJij.nu

Manhatten N--E

Blijf op de hoogte en volg Jannie

29 Mei 2013 | Verenigde Staten, New York

We kamperen in Jersey City, Vanuit de camping kunnen we de Statue of Liberty zien.Liberty Harbor RV, rommelige administratie, goede douches en heel slecht WiFi. Het is wederom 6 uur in de morgen en dan werkt het soms.

Gister (28 mei) waren we voor het eerst in Manhatten, 10 min lopen en 20 min met metro en dan sta je op de hoek Broadway/32nd street.
New York Pass opgehaald en de bus in. Het regent, maar we zien veel. Hein en Yvonne stappen al snel uit voor het America Museum of National History, bekend van de film "A Night in the Museum" met Ben Stiller. Wij gaan door naar het Moma (Museum of Modern Arts). We zien elkaar weer om vijf uur en ga behoorlijk moe terug naar Jersey City. We moeten namelijk ook nog een beer schieten.

Vandaag gaan we, het regent al weer, het Empire State Building doen, Rockefeller Centre, NewYork Broadcast Studio en Times Square. Het is mijn trouwdag (oh en die van Wil natuurlijk), kijken of we daar nog wat aan kunnen doen!

English
we stay at the campsite in Jersey City, Marina Harbor. Good bathroom, but sloppy administration.
Yesterday we went for the first time to Manhattan. 10min walk, 20 min metro and we get out at Broadway/32nd street. We pick up our NewYork Pass and take the sightseeing buss. We do see a lot. Hein and Yvonne are going to see the American National Museum of History, know of the film "a Night at the Museum" with Ben Stiller. The rest of us are going to the Moma (Museum of Modern art). We see eachother at 5 o'clock and are going back to the campsite, we are all tired and we still have to shoot a bear for supper.

To do list for today: Rockefeller Centre, Empire State Building, NewYork Broadcast Studio and Times Square and some shopping.
And above all it is our wedding anniversary (26), maybe we can do something about that too!

• 29 Mei 2013 - 13:14

Monique Maneschijn:

Heyy vakantiegangers

Zo te lezen hebben jullie een mooie en lekker active vakantie
    Ik krijg bijna elke dag wel foto's van mijn lieve zusje hihi

Gefeliciteerd met jullie trouwdag en een fijne vakantie

Groetjes monique (zus van yvonne)